Atenció a l’usuari

L’atenció administrativa als usuaris del Centre d’Atenció Primària (CAP) Sant Rafael inclou les següents tasques i gestions:

  • Donar informació i adreçar els usuaris segons les seves demandes.
  • Atenció telefònica.
  • Programar les visites generades al nostre centre i a centres externs.
  • Tràmit de les prestacions del Catsalut.programació de visites
  • Tràmit de la targeta sanitària individual.
  • Gestió administrativa d’IT.
  • Validació sanitària i lliurament de receptes.
  • Recepció i tramitació de reclamacions i suggeriments.

 

L’equip d’administratius del CAP Sant Rafael és format pels següents professionals:

Virginia Benito
Judith Campaña
Esther Camuñas
Isabel Fernández
Mery García
Carme García
Marta Guía
Belén Llorens
Merche Marco
Quim Martí
Ana Martínez
Lluís Pelay
Arnau Rebes
Berta Romeu
Teresa Torre

 

Anuncis