Atenció a l’usuari

L’atenció administrativa als usuaris del Centre d’Atenció Primària (CAP) Sant Rafael inclou les següents tasques i gestions:

  • Donar informació i adreçar els usuaris segons les seves demandes.
  • Atenció telefònica.
  • Programar les visites generades al nostre centre i a centres externs.
  • Tràmit de les prestacions del Catsalut.programació de visites
  • Tràmit de la targeta sanitària individual.
  • Gestió administrativa d’IT.
  • Validació sanitària i lliurament de receptes.
  • Recepció i tramitació de reclamacions i suggeriments.

 

L’equip d’administratius del CAP Sant Rafael és format pels següents professionals:

Virginia Benito
Judith Campaña
Esther Camuñas
Isabel Fernández
Meritxell García
Carme García
Marta Guía
Belén Llorens
Merche Marco
Quim Martí
Ana Martínez
Lluís Pelay
Arnau Rebes
Berta Romeu
Teresa Torre